Вхід
Логін
Пароль
Зареєструватися
Після реєстрації на сайті вам буде доступно відстеження стану замовлень, особистий кабінет і інші нові можливості
222
Замовити дзвінок
Логін
Пароль
Зареєструватися
Після реєстрації на сайті вам буде доступно відстеження стану замовлень, особистий кабінет і інші нові можливості

Умови повернення товару

Ми дуже уважно опрацьовуємо кожне окреме замовлення з метою виключення помилок при пакуванні і відвантаженні. Тому ситуації, в яких клієнт бажає повернути товар, є неабиякою рідкістю. В переважній більшості випадків клієнти отримують саме ті товари, які були вказані в замовленні.

Поверненню підлягає тільки новий товар, який не має слідів використання і не був в експлуатації, за умови:

  • збереження його товарного вигляду і споживчих характеристик
  • відсутність слідів використання і забруднень
  • збереження пломб, ярликів, бірок, захисних плівок
  • збереження заводського маркування
  • цілісності, неушкодженості, збереження всіх частин індивідуальної (заводської) упаковки.

Терміни повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливе протягом 14 дня після отримання товару покупцем, якщо дотримані наступні умови повернення товару:

Коли покупець має право на повернення або обмін придбаного товару.

  1. Його немає у переліку тих товарів, що не підлягають обміну та поверненню;
  2. Він не використовувався, і зберігся у тому вигляді, якому його придбавали;
  3. Пройшло менше двох тижнів з моменту придбання товару;
  4. Є касовий або товарний чек.

Зворотна доставка товарів здійснюється за домовленістю. Витрати за повернення товару та коштів бере на себе покупець.

Умови повернення для товарів належної якості

На товари, придбані на нашому сайті , поширюється дія закону України “Про захист прав споживачів”. Щоб уникнути непорозуміння, будь ласка, звернуть увагу на нижче вказаний порядок здійснення процедури обміну або повернення товарів.

Відповідно до законодавства України існують два випадки, в яких покупець можете повернути (або обміняти) придбаний товар:

Коли покупець має право на повернення або обмін придбаного товару.

Відповідно до законодавства України існують два випадки, в яких покупець можете повернути (або обміняти) придбаний товар:

  • Товар несправний, має істотні недоліки, що унеможливлюють його використання (провина компанії-виробника або компанії-постачальника);
  • Товар належної якості, але з якихось причин не підійшов покупцю, при цьому товар не був у використанні, збережена цілісність упаковки (пломби, тощо) та розрахунковий документ.

Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачу в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

У випадку, коли товар несправний, має істотні недоліки, що унеможливлюють його використання здійснити обмін можна в день отримання товару та виявлення поломки чи недоліків.

У випадку, коли товар несправний, має істотні недоліки, що унеможливлюють його використання, необхідно звернутись із письмовою заявою до сервісу доставки, та діяти згідно внутрішніх вимог сервісу доставки в день отримання товару та виявлення поломки чи недоліків . Відповідальність щодо витрат за повернення товару, поломка чи пошкодження якого сталось з вини сервісу доставки лягає на фірму сервісу доставки.

Повернути товар, який не відповідає замовленому, можна за допомогою однієї зі служб доставки («Нова Пошта», «Автолюкс», «Міст Експрес»), які спеціалізуються на перевезеннях в межах України.